تولید کننده یخچال های صنعتی – یخچال های فروشگاهی و فریزر های روباز فروشگاهی

Bonfrigo پیشتاز بین المللی در طراحی، تولید و اجرای تجهیزات برودتی فروشگاهی همچون یخچالهای صنعتی،انواع یخچال های روباز ایستاده فروشگاهی و فریزر های خوابیده و روباز فروشگاهی مختص، هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای می باشد. این شرکت حدود 18 سال پیش با تولید یخچال و فریزرهای صنعتی فعالیت خود را آغاز نمود. از بدو تاسیس، این کارخانه با اتکا به باورهایی همچون کاهش مصرف انرژی، حفظ محیط زیست و احترام به خواسته های مشتریان همواره روندی رو به رشد و پیشرفتی محسوس داشته است.
هدف و ماموریت ما ارائه محصولاتی با طراحی مدرن و جدید همگام با توجه به محیط زیست می باشد. این مهم در طول سالیان اخیر به لطف بکارگیری تکنولوژی و دانش روز به تکامل بالایی رسیده است. در این میان مشتریان ما از محصولاتی مقرون به صرفه، شیک و با طول عمر بسیار بالا بهره مند می گردند. توسعه روز افزون سطح کیفی محصولات فرآیندی مستمر و همه جانبه می باشد.
خلاقیت، نوآوری، جایگاه متمایز در بازار و … از جمله عوامل پیشتازی محصولات Bonfrigo در بازار هستند.

از آنجا که سلایق مشتریان و خواسته های آنان هر روزه در حال افزایش و تغییر می باشد و آنان به دنبال محصولاتی با کیفیت برتر هستند راهکارهایی چون خلق ایده های نو، بهینه سازی طرحها، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و … سبب ماندگاری در بازار رقابت می شود. هدف Bonfrigo ارائه با کیفیت ترین محصولات با مناسب ترین قیمت به مشتریان می باشد.

اصل اساسی در Bonfrigo انجام تمامی امور از جمله خرید، ارائه سرویسهای نصب و خدمات پس از فروش به مشتریان در بالاترین سطح کیفی و در کمترین زمان ممکن به منظور تکریم مشتری و جلب اعتماد و رضایت آنها می باشد. این اصل در سایه ارتقاء و بهبود سیستم مدیریت کیفیت که منجر به تولید محصولاتی در بالاترین سطح کیفی و به طبع آن رضایت مشتری از محصول می باشد محقق می شود.

Bonfrigo به کارکنان خود به عنوان با ارزش ترین منبع برای توسعه ای پایدار توجهی ویژه داشته و با ایجاد برنامه های آموزشی، مهارتی سعی در ارتقاء علمی و عملی آنها نموده و با ساخت محیطی ایمن و سالم زمینه ساز شکوفائی بیش از پیش آنها در این صنعت می شود.

نوآوری به معنی معرفی کاربردهای عملی ایده ای جدید به بازار است. این نو اوری می تواند یک محصول جدید و یا پیشرفت یافته، یک فرآیند ساخت و تولید و یا حتی یک روش مدیریتی جدید باشد. در حقیفت نو آوری باعث افزایش سرعت و بهبود فرایند تولید در کارخانه جات به سبب تغییرات به وجود آمده در بازار برای سرعت بخشیدن به تقاضاهای جدید می شود. این نوآوری ها بیشتر در مراکز تحقیقات و توسعه هر شرکت خلق و مدیریت می شوند. Bonfrigo در طی سالهای اخیر سرمایه گذاری بسیاری را در این بخش انجام داده است چرا که معتقد است داشتن سهمی از بازار و افزایش توان رقابتی سازمان در گرو این موضوع می باشد.